Четвер
25.04.2024
01:04
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті » Для учнів

    Рекомендації

    Інструкція для розв’язування географічних задач

    1. Використовуйте карти та глобус. З їх допомогою и знайдете зв'язок між об’єктами, про які говориться у задачі. Наприклад, у питанні «що географічно об’єднує місто Ярославль та найвищу гору Африки?» є дві точки, одна з яких відома. Знайдіть на глобусі обидва об’єкти. Упевніться, що вони и знаходяться на одному меридіані. Це буде відповідь.

    2. Використовуйте свої знання про годинні пояси, задачі, зв’язані з різницею в часі дуже розповсюджені. Наприклад: « Перед сном в 10 вечора Іванко із Москви вирішив подзвонити бабусі, яка мешкає в місті на Дальньому Сході, бабуся посварилася і поклала трубку. Що Іванко зробив не так?» Згадайте, що на Дальньому Сході є місто Владивосток, в якому різниця в часі з Москвою складає 7 годин. Додайте до 10 годин вечора 7. Отримується, що Іванко подзвонив до бабусі, коли в її місті було 5 годин ранку.

    3. Користуйтесь додатковими матеріалами, наприклад, картами течій. Вони допоможуть в рішенні задач, зв’язаних з середовищем проживання птахів та тварин. Пам’ятайте, флора і фауна багатше в тих районах океану, де проходять теплі морські течії. Також використовуйте карти літосферних плит, з їх допомогою розв’язуйте задачі, які стосуються вулканів, гір.

    4. Підключайте знання в інших областях для розв’язування задач з географії в 9 класі і старше. Використовуйте статистичні данні про довжину рік, висоту водопадів ті гір. Для побудування маршрутів або в роботі над топографічними задачами застосовуйте навички, отримані в процесі вивчення геометрії. Пам’ятайте, що більшість задач ви можете розв’язати, якщо крім географічної карти уважно вивчить карту залізничних доріг, адміністративний поділ суб’єктів країни.

     

     

    ФОРМУЛИ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ГЕОГРАФІЇ

    Альбедо = відбите / поглиненевипромінення * 100%

    Коефіцієнтзволоження = к-тьопадів / випаровуваність

    Похилрічки = падіння / довжина.

    Падіннярічки = висотавитоку - висота гирла.

    Річнийстік = витрати води * час (вимірюється в сек)

    Витрати води = поперечнийперерізрічки * швидкість

    Лісистість = кількість дерев / територія * 100%

    При піднятті на 1 км температура знижується на 6°С.

    До 20м в товщахпорід температура однакова.

    Іззаглибленням t підвищується на 3°С на кожні 100м.

    Різницяміжнайвищою і найнижчою t повітря

    називаєтьсяамплітудоюколивань t.

    Тискзнижується на 10 мм рт. ст. на кожні 100 м підйому.

    Нормальнийтиск (0м над рівнем моря) = 760мм рт.ст.

    1° будь-якогомеридіана = 111,1км ≈ 111 км

    1° дуги екватора (0° ш.) = 111,3 км ≈ 111км

    Екватор ≈ 40 тис.км

    1 га = 10 000 м2 = 100 ар

    1 а = 100 м² = 0,01 га

    ВисотаСонця над горизонтом в ополудні: λ = 90º – φ ± δ.

    φ (фі) - географічна широта об’єкта

    δ (дельта) – схиленняСонця

    δ (схилення) в днірівнодення становить 0º;

    у день літньогосонцестояння +23º27'

    у день зимовогосонцестояння –23º27'

    Всього 360º = 24 пояси

    15º = годинний пояс = 1 година

    1º = 4хв

    Ресурсозабезпеченість = запаси / видобуток

    Ресурсозабезпеченість = запаси / к-тьнаселення

    Вантажообіг = обсягперевезень * відстань

    Пасажирообіг = к-тьперевезенихпасажирів * відстань

    Густота населення = к-тьнаселення / площа

    Природнийприріст = к-тьнароджених – к-тьпомерлих

    Сальдо міграції = к-тьіммігрантів – к-тьемігрантів

    Рівеньбезробіття = к-тьбезробітних / трудовіресурси * 100%

    Трудовіресурси= зайняті + безробітні

    Категорія: Для учнів | Додав: school1 (02.03.2017)
    Переглядів: 226 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar