Четвер
25.04.2024
10:24
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
ваш любимый предмет
Всього відповідей: 10
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті » Для учнів

    рекомендації

    Пам’ятка для порівняння правових явищ

    1. Поміркуйте, за якими ознаками можна визначати подібність та відмінність даних явищ. Назвіть критерії для порівняння.

    2. В якому порядку краще розташувати критерії? Чому ви так вирішили?

    3. Назвіть подібні риси.

    4. Назвіть відмінні риси.

    5. Зробіть висновки.

    6. Результати занотуйте у таблиці.

     

    Пам’ятка для вирішення юридичної задачі

    1. Чи мають місце правовідносини?

    2. Нормою якої галузі права вони регулюються?

    3.Де містяться норми права, в яких джерелах?

    4.Чи мало місце порушення норм права?

    5. З'ясуйте склад правовідносин (правопорушення).

    6.Що передбачають нормативно - правові акти з даного питання. (З’ясуйте правові норми, які встановлюють правомірні моделі суб’єктів права.)

    7.Хто з учасників правовідносин порушив норми права? Що необхідно зробити, щоб захистити права.

    8. З’ясуйте відповідальність.

    9. Висновки.

    Категорія: Для учнів | Додав: school1 (02.03.2017)
    Переглядів: 360 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar