ступеня - класними зборами; батьків, представників громадськості - класними батьківськими зборами; Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість делегатів: « від працівників навчального закладу, учнів, батьків і представників громадськості. Термін їх повноважень становить один рік. Загальні збори правочинні, якщо в їх роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рііксння приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів. Право скликати збори мають голова ради навчального закладу, учасники зборів, якщо за ве висловилось, не менше третини їх загальної кількості, директор навчального закладу, засновник. Загальні збори: обирають раду навчального закладу, її голову, встановлюють термін їх повноважень; заслуховують звіт директора і голови навчального закладу; розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності навчального закладу; затверджують основні напрямки вдосконалення навчально виховного процесу, розглядають інші найважливіші напрями діяльності навчального закладу; приймають рішення про стимулювання праці керівників таінших педагогічних працівників.
4.3. У період між загальними зборами діє рада навчального закладу.
4.4. Метою діяльності ради є: сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу, об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу; формування позитивного іміджу та демократичного стану управління навчальним закладом, розширення колегіальних форм управління навчальним закладом; підвищення ролі громадськості у вирішені питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.
4.3.2. Основними завданнями ради є: підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю громадськістю, з державними та приватними Інституціями; визначення стратегічних завдань, пріоритичних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховному процесу; формування навичок здорового способу життя; сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду; підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експернментальної роботи педагогів; сприяння організації дозвілля та оздоровлення дітей; підтримка громадських Ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної
|