Вівторок
23.04.2024
22:17
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
ваш любимый предмет
Всього відповідей: 10
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 409
    Показано матеріалів: 321-330
    Сторінки: « 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 40 41 »

    Ми чуємо тебе, Кобзарю!

    З 01 по 09 березня у школі пройшли Шевченківські дні. Проведені флешмоби: 5-6 класи «Заповіт», 8-9 – «Читання поезій Т.Шевченка».

    Учні 8-9 класів показали свої знання в інтелектуальній грі «Такий відомий і невідомий Шевченко».

    9 березня у школі пройшов Єдиний урок , присвячений 203- річниці з дня народження Т.Шевченка.

    Для учнів 1 – 4 класів відбувся захід «Іду до тебе, Тарасе!».

    Розповідь про бідне , кріпацьке життя Тарасика схвилювала кожного учня. Читаючи вірші Шевченка , перед очима учнів як живі поставали сліпий кобзар , маленьке дитятко , чарівна природа України . Затамувавши подих , учні послухали пісні на слова Шевченка « Заповіт», « Реве та стогне Дніпр широкий», « Думи мої ,думи».

    А учні 4 класу прийняли участь у флешмобі « Заповіт».

    Минуло багато років з дня народження славного сина України , але він залишається поряд з нами - у вічному слові Великого Кобзаря.

     

    наше шкільне життя | Переглядів: 258 | Додав: school1 | Дата: 10.03.2017 | Коментарі (0)

    Дерево мого роду

     

     

    Учні 1-6 класів прийняли участь у конкурсі на краще «Дерево мого роду».

    У конкурсі взяли участь 12 робіт: Любченко К., Тихонюк Д., Тихонюк М., Мала Б. (1 клас), Башинська Д., Дрига М., (3 клас), Бочков Т., Грицишина К., Проха О., Фесик І., Лашова О., Тихонюк С. (4 клас).

    Висловлюємо подяку батькам за допомогу у створенні робіт.

    Найкращими роботами визнано: робота учениці 1 класу Малої Богдани і робота учениці 4 класу Фесик Ірини.

    наше шкільне життя | Переглядів: 260 | Додав: school1 | Дата: 09.03.2017 | Коментарі (0)

    наше шкільне життя | Переглядів: 253 | Додав: school1 | Дата: 09.03.2017 | Коментарі (0)

    Свято єднання

    Святково прикрашений клас.

    Сяючі посмішки у мам і учнів 1 класу .7 березня відбувся родинне свято «Люба матуся , до тебе горнуся!»присвячене жіночому дню 8 Березня .

    Тетяна Володимирівна свято з привітання мамам.

    На початку посиденьок прозвучали відео вітання від учнів 1 класу. Учні були справжніми артистами ,лунали вірші, пісні .Разом з мамами приймали участь у сімейних конкурсах « Упізнай свою дитину»;»З’їм яблуко».Ласкаві слова привітання на адресу бабусь .

    А подарунками мамам і бабусям були кошики з квітами , зроблені своїми руками.

    На завершення свята солодкими дарунками пригощали і мами і діти.

     

    наше шкільне життя | Переглядів: 251 | Додав: school1 | Дата: 09.03.2017 | Коментарі (0)

    Кожен в дитинстві мріє стати фокусником ,магом-чарівником.Але треба знати ,що кожен фокус тісно пов'язаний з якимсь фізичним або ж хімічним явищем .Тому для того ,щоб здивувати своїх друзів дивовижними магічними здібностями-перш за все треба добре знати фізику та хімію .Ось декілька експериментів ,які можна зробити самому в домашніх умовах .Спробуйте і ви.

     

    «Плаваючі яйця»

     

    Іноді фокусник робить так, що різні предмети ніби плавають у повітрі. У цьому експерименті ти не змусиш предмети літати, зате навчиш яйце плавати у воді.

    Реквізит

    Банка ємністю 1 літр

    Водопровідна вода

    Ножиці

    Лінійка

    Лейкопластир

    Півчашки (125 мл) солі

    Фломастер

    Сире яйце

    Столова ложка

    Підготовка:

    Наповни банку водою наполовину.

    Відріж шматочок лейкопластиру, довжиною приблизно 7,5 см, наклей його на сільничку і підпиши фломастером: «Чарівний плавальний порошок».

    Поклади яйце і ложку на стіл, щоб вони були під рукою.

    Починаємо наукове чаклунство!

    Промовляй глядачам: «Зараз я буду вчити яйце плавати»

    Для початку опусти в банку з кип'яченою водою, щоб показати всім, що воно не вміє плавати. Воно дійсно потоне. Швидко витягни яйце ложкою зі словами: «Не хочу, щоб яйце тонуло!»

    Поясни яйцю основи плавання на словах. Наприклад, скажи: «Яйце, перед тим, як стрибати у воду, потрібно глибоко зітхнути».

    Поясни глядачам, що для того, щоб допомогти яйцю добре плавати, тобі доведеться додати у воду чарівного плавального порошку.

    Насип у воду солі і розмішати ложкою. Помішуючи в банці ложкою, вимови кілька чарівних слів, напрклад «Порошок не бурчи, яйце плавати навчи».

    Опусти яйце у ​​воду.

    Для учнів | Переглядів: 349 | Додав: school1 | Дата: 08.03.2017 | Коментарі (0)

     

    Поради вченому чарівникові

     

    Можна придумати який-небудь жарт. Якщо фокус буде ще й веселим, вийде здорово.

    Що ще можна зробити

     

    Проведи додатковий експеримент, що доводить, що яйця можуть читати. Для цього напиши на одному яйці «тоне», а на іншому «плаває». Візьми дві однакові банки, і налий в одну просту водопровідну воду, а в іншу - солоної.

     

    Промовляй глядачам, що твої яйця вміють читати, і будуть робити те, що на них написано. Опусти яйце з написом «тоне» в банку з простою водою, а яйце з написом «плаває» в банку з солоною. На подив глядачів яйця зроблять так, як ти їм велів.

    Результат

     

    Яйце тоне у чистій водопровідній воді, а в солоній плаває.

    Пояснення

     

    Точно так само, як яйця, будь-які предмети плавають або тонуть у залежності від щільності речовини, з якої вони складаються.

     

    Щільність - фізична характеристика матерії. Вона дозволяє порівняти дві речовини, які, займаючи однаковий обсяг (кількість простору), будуть відрізнятися за масою (містити різну кількість матерії). Та речовина, яка важить більше, володіє і більш високою щільністю. Речовини з більш низькою щільністю можуть плавати на поверхні рідини, щільність якої вище. Яйце плаває в солоній воді, тому що щільність яйця нижча, ніж щільність солоної води. Однак у звичайної водопровідної води щільність нижче, тому в ній яйце тоне.

     

    Солона вода - це розчин, який складається з води і солі. Розчин виходить, якщо розчинити в рідині тверду речовину. Коли ж розчиняють сіль у воді, маса розчину стає більше, ніж маса того ж обсягу чистої води. Значить, щільність солоної води вища.

     

    Ти можеш випробувати властивості густини речовини на собі, якщо будеш купатися в морі. Плавати в солоній морській воді легше, ніж у басейні, річці або озері з прісною водою.

    «Вежа щільності»

    Для учнів | Переглядів: 312 | Додав: school1 | Дата: 08.03.2017 | Коментарі (0)

    У попередньому досліді ти навчив яйце плавати. У цьому предмети будуть зависати в товщі рідини.

    Реквізит

    Висока скляна посудина, наприклад, порожня чиста банка, півлітрова з під консервованих оливок

    1/4 склянки (65 мл) кукурудзяного сиропу або меду

    Харчовий барвник будь-якого кольору

    1/4 склянки водопровідної води

    1/4 склянки рослинного масла

    1/4 склянки медичного спирту

    Різні дрібні предмети, наприклад, пробка, виноградина, горіх, клаптик сухої макаронини, гумова кулька, помідор «черрі», маленька пластмасова іграшка, металевий шуруп

    Підготовка:

    Акуратно налий в посудину мед, так, щоб він займав 1/4 об'єму.

    Розчини в воді кілька крапель харчового барвника. Налий воду в посудину до половини. Зверни увагу: додаючи кожну рідину, наливай дуже обережно, аби вона не змішувалася з нижнім шаром.

    Повільно налий в посудину таку ж кількість рослинної олії.

    Заповни посудину доверху спиртом.

    Починаємо наукове чаклунство!

    Промовляй глядачам, що зараз змусиш різні предмети плавати. Тобі можуть сказати, що це легко, Тоді поясни їм, що зробиш так, щоб різні предмети плавали в рідинах на різному рівні.

    По одному акуратно опусти в посудину дрібні предмети.

    Нехай глядачі самі побачать, що вийшло.

    Результат:

     

    Різні предмети будуть плавати в шарах рідини на різному рівні. Деякі «зависнуть» прямо посередині посудини.

    Пояснення:

     

    Цей трюк базується на здатності різних речовин тонути або плавати в залежності від їх щільності.

     

    Речовини з меншою щільністю плавають на поверхні більш щільних речовин.

     

    Спирт залишається на поверхні рослинної олії, тому що щільність спирту менша щільності олії. Рослинна олія залишається на поверхні води, тому що її щільність менше щільності води. У свою чергу, вода - речовина менш щільна, ніж мед або кукурудзяний сироп, тож залишається на поверхні цих рідин.

     

    Коли ти опускаєш предмети в посудину, вони плавають або тонуть в залежності від своєї щільності і щільності шарів рідини. У шурупа щільність вища, ніж у будь-якій з рідин в посудині, тому він впаде на саме дно.

     

    Для учнів | Переглядів: 357 | Додав: school1 | Дата: 08.03.2017 | Коментарі (0)

    Щільність макаронини вища, ніж щільність спирту, олії та води, але нижча ніж щільність меду, тому вона буде плавати на поверхні медового шару. У гумової кульки найменша щільність, нижча, ніж у будь-якої з рідин, тому вона буде плавати на поверхні самого верхнього, спиртового шару.

    Хімічні досліди в домашніх умовах

    Відразу в голові виникає образ професора зі скляною колбою і обпаленими бровами? Не переживайте, наші хімічні досліди в домашніх умовах абсолютно безпечні, цікаві і корисні.

     

    Для досвіду потрібні:

    маленькі фігурки динозаврів;

    харчова сода;

    рослинна олія;

    лимонна кислота;

    харчовий барвник або рідкі акварельні фарби.

    Порядок проведення досліду

    Висипте 1/2 склянки соди в невелику миску і додайте близько 1/4 ч. л. рідких фарб (або розчиніть 1-2 краплі харчового барвника в 1/4 ч. л. води), перемішайте соду пальцями, щоб вийшов рівномірний колір.

    Додайте 1 ст. л. лимонної кислоти. Ретельно перемішайте сухі компоненти.

    Додайте 1 ч. л. рослинного масла.

    У вас повинно вийти розсипчасте тісто, яке ледь злипається при натисканні. Якщо воно зовсім не хоче триматися разом, то потихеньку додавайте по 1/4 ч. л. олії до тих пір, поки не досягнете бажаної консистенції.

    Тепер візьміть фігурку динозавра і обліпили її тістом у формі яйця. Воно буде дуже крихке спочатку, тому його слід відкласти на ніч (мінімум 10 годин), щоб воно затверділо.

    Потім можна приступити до веселого експерименту: наберіть води у ванну і киньте в неї яйце. Воно буде люто шипіти, розчиняючись у воді. При дотику воно буде холодне, оскільки це ендотермічна реакція між кислотою і лугом, з поглинанням тепла з навколишнього середовища.

    Бажаю вам успіху в вашому чаклунстві .

    Для учнів | Переглядів: 369 | Додав: school1 | Дата: 08.03.2017 | Коментарі (0)

    Учні 9 класу під час виконання пісні «А мій милий вареничків хоче»

    наше шкільне життя | Переглядів: 296 | Додав: school1 | Дата: 06.03.2017 | Коментарі (0)

    3 березня у школі відбувся педвсеобуч для батьків «Українська пісня - душа народу».

    Слова подяки прозвучали на адресу матерів напередодні 8 березня .Учні привітали матерів інсценізацією українських пісень .Учні молодших класів декламували вірші , співали пісні,танцювали .Особливо вразила батьків інсценізація учнів 5-9 класів: 5 клас - «Ти ж мене підманула», 6 – «Несе Галя воду»,7- «Із сиром пиріжки»,8 – «Ой там на товчку на базарі»,9- «А мій милий вареничків хоче».На святі панував піднесений настрій , сяяли посмішки . Українська пісня об’єднала і зріднила учнів, учителів і батьків.

    наше шкільне життя | Переглядів: 303 | Додав: school1 | Дата: 06.03.2017 | Коментарі (0)