Четвер
25.04.2024
10:10
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 409
    Показано матеріалів: 331-340
    Сторінки: « 1 2 ... 32 33 34 35 36 ... 40 41 »

    Есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми.

    На відміну від реферату, який адресується будь-якому слухачеві есе – це ближче до репліки, що адресується підготовленому слухачу. Тобто людині, яка вже має уяву, про що йде мова. Власне, така «адресність» дозволяє автору есе зосередити увагу на розкритті нового змісту, а не нагромаджувати різними службовими деталями викладення матеріалу в письмовому форматі.

    Для учнів | Переглядів: 358 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Поради щодо побудови есе:

     

    • Будь-який твір есе варто розпочати зі вступу, в якому має бути висвітлено загальний підхід до теми, вступ повинен містити проблемне завдання і відповідь на поставлене питання. Автор есе не має права описувати все, що йому відомо в обсязі заданої теми, а лише те, що буде творчою відповіддю на поставлене питання у темі. Упродовж усього есе необхідно підкреслювати зв'язок поданих фактів з тезою.
    • Основна частина есе вибудовується з метою переконання читача. Для цього автор есе має використати вагомі аргументи. Спочатку варто викласти головні ідеї та факти, які підтверджуватимуть приклади до цих ідей.
    • Есе має містити озвучену кінцівку. При цьому зовсім не важливо, кінець є ствердженням будь-чого, запитанням чи статочно не завершеними роздумами. Вдалим варіантом завершення есе вважається використання афоризмів і цитат.

     

    Пам’ятка для розв’язування правової ситуації

    1.Факти. Що відбулося? Хто є учасниками си​туації? Що про них відомо? Які факти є важли​вими, а які -другорядними?

    2.Проблема. У чому полягає проблема? Якими нормативними актами регулюється проблема? Які питання нам треба з’ясувати, щоб розв’язати ситуацію?

    3.Аргументи. Які аргументи можна навести для розв’язання ситуації? Обов’язково слід вико​ристовувати законодавчу базу на захист кожної зі сторін.

    4. Висновок, рішення чи який може бути розв’язок ситуації. Чому саме такий висновок чи таке рішення? Якіможуть бути наслідки та​кого розв’язку?

     

    Для учнів | Переглядів: 377 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Пам’ятка для порівняння правових явищ

    1. Поміркуйте, за якими ознаками можна визначати подібність та відмінність даних явищ. Назвіть критерії для порівняння.

    2. В якому порядку краще розташувати критерії? Чому ви так вирішили?

    3. Назвіть подібні риси.

    4. Назвіть відмінні риси.

    5. Зробіть висновки.

    6. Результати занотуйте у таблиці.

     

    Пам’ятка для вирішення юридичної задачі

    1. Чи мають місце правовідносини?

    2. Нормою якої галузі права вони регулюються?

    3.Де містяться норми права, в яких джерелах?

    4.Чи мало місце порушення норм права?

    5. З'ясуйте склад правовідносин (правопорушення).

    6.Що передбачають нормативно - правові акти з даного питання. (З’ясуйте правові норми, які встановлюють правомірні моделі суб’єктів права.)

    7.Хто з учасників правовідносин порушив норми права? Що необхідно зробити, щоб захистити права.

    8. З’ясуйте відповідальність.

    9. Висновки.

    Для учнів | Переглядів: 359 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Дотатковий матеріал до теми

    «Права та обов’язки учнів» 9 клас

    Відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту», учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років.

    Права та обов’язки учнів

    Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.

    Відповідно до ст. 51 Закону України «Про освіту», основними правами учнів як учасників навчально-виховного процесу є:

    Для учнів | Переглядів: 337 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    • право на навчання для здобуття відповідного освітнього рівня;
    • вибір навчального закладу, форми навчання та позакласних занять;
    • користування навчальною, науковою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою навчального закладу;
    • доступ до інформації в усіх галузях науки;
    • участь у олімпіадах, виставках, конкурсах і т.п.;
    • участь в об’єднаннях громадян (законодавством України передбачено створення молодіжних та дитячих громадських організацій, зокрема відповідно до Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації», дитячі громадські організації - об'єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства, молодіжні громадські організації -- об'єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на задоволення та захист своїх законних соціальних, економічних, творчих, духовних та інших спільних інтересів);
    Для учнів | Переглядів: 367 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    • право на навчання для здобуття відповідного освітнього рівня;
    • вибір навчального закладу, форми навчання та позакласних занять;
    • користування навчальною, науковою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою навчального закладу;
    • доступ до інформації в усіх галузях науки;
    • участь у олімпіадах, виставках, конкурсах і т.п.;
    • участь в об’єднаннях громадян (законодавством України передбачено створення молодіжних та дитячих громадських організацій, зокрема відповідно до Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації», дитячі громадські організації - об'єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства, молодіжні громадські організації -- об'єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на задоволення та захист своїх законних соціальних, економічних, творчих, духовних та інших спільних інтересів);
    Для учнів | Переглядів: 352 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    · право на безпечні та нешкідливі умови навчання;

    · користування послугами закладів охорони здоров’я, засобами лікування, профілактики захворювань та зміцнення здоров’я;

    · право на захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують права або принижують їх честь і гідність;

    право на безкоштовне регулярне підвезення до школи і зі школи рейсовим транспортом або транспортом підприємств, установ та організацій, для учнів, які проживають у сільській місцевості на відстані понад · 3 км від школи;

    Відволікання учнів в навчальний час для проведення заходів, не пов’язаних з навчанням, забороняється.

    Для учнів | Переглядів: 321 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Обов’язками учнів, як учасників навчально – виховного процесу є:

    · дотримання законодавства, моральних та етичних норм;

    · систематичне та глибоке оволодіння знаннями, практичними навичками, підвищення загального культурного рівня;

    · дотримання Статуту та Правил внутрішнього розпорядку навчального закладу.

    Інші обов'язки учнів можуть встановлюватися законодавством, положеннями про навчальні заклади та їх статутами.

    Для учнів | Переглядів: 287 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Учні мають право:

     

    · на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

    · на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

    · на доступ до інформації з усіх галузей знань;

    · брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

    · брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

    · брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

    · брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

    · на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

    · на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

    на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні

    Для учнів | Переглядів: 303 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

    Учні зобов’язані:

     

    · оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

    · дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

    · бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

    · дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

    · брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

    · дотримуватися правил особистої гігієни;

    · піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

    · дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

    Для учнів | Переглядів: 318 | Додав: school1 | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)