Понеділок
29.04.2024
19:11
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті » Прозорість та інформаційна відкритість закладу

    У категорії матеріалів: 52
    Показано матеріалів: 41-50
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    діяльності центрів дозвілля; а також залучає громадськості, батьків до участі в керівництві гуртками, Іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями; розподіляє І контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням, розглядає питання родинного виховання; бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах; сприяє педагогічний досвід, освіті батьків; сприяє поповненню бібліотечного фонду та періодичних видань розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти; організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів; розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи навчального закладу; вносить пропозиції щодо морального І матеріального заохочення учасників навчально- виховного процесу; може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісії та зміст їх роботи визначаються радою.

    4.4 При навчальному закладі за рішенням загальних зборів може створювати і діяти піклувальна рада.

    4.5 Метою діяльності піклувальної ради є забезпечення доступної загальної середньої освіти для всіх громадян.

    4.5.1 Основними завданням піклувальної ради є: сриянню виконанню законодавства України щодо обов'язковості повної загально середньої освпи; співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання учнів у навчальному закладі;

    організація змістового ДОЗВІЛЛЯ та оздоровлення учнів, педагогічних працівників; запобігання дитячої бездоглядності; сприяння працевлаштування випускників навчального закладу; стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів; всебічне зміцнення зв'язків між родинами учнів та навчальним закладом. . 4.5.2.Піклувальна рада формується у складі 7 осіб з представників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, навчальних закладів, окремих

    Прозорість та інформаційна відкритість закладу | Переглядів: 301 | Додав: school1 | Дата: 17.01.2018 | Коментарі (0)

    громадян, у тому числі іноземних; Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах навчального закладу шляхом голосування простою більшістю голосів. Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах. Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес без згоди керівника загальноосвітнього навчального закладу. У випадках, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на загальних зборах на його місце обирається Інша особа. Піклувальна рада діє на засадах: Пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України; самоврядування; колегіальності ухвалення рішень; добровільності і рівноправності членства; гласності.

    Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менш ніж чотири рази на рік. По за чергові засідання можуть проводитись також на вимогу третини більше її членів. Засідання піклувальної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менш двох третин її членів. противно-пожежних норм, техніки безпеки; підтримує ініціативи, щодо вдосконалення системи навчання та виховання; заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальноїі? роботи педагогів забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного насильства; призначає класних керівників, завідуючих навчальними- кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками; контролює організацію харчування і медичного обстеження учнів; здійснює контроль за працівниками проходженням у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність; розпорядження в установленому порядку шкільним майном; за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові обов'язки працівників навчального закладу; створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання.


    4.7. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства директором навчального закладу і затверджується відповідним органом, управління освітою.

    Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки, лише за письмовою згодою працівника.

    4.8 У навчальному закладі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган - педагогічна рада. Головою педагогічної ради є директор закладу:.

    4.9 Педагогічна рада розглядає питання: удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу, планування та режиму роботи навчального закладу; переведення учнів до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження; підвищення кваліфікації педагогічних працівників, впровадження у навчально- виховний процес досягнень науки і передового досвіду, морального та матеріального заохочення учнів та працівників.

    4.10 Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб навчального закладу. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але не Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу загальноосвітнього навчального закладу, батьків, громадськості. їх виконання організовується членами піклувальної ради. З числа членів піклувальної ради також обирається заступник та секретар. Голова піклувальної ради: скликає і координує роботу піклувальної ради; готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради; визначає функції заступника, секретаря та інших членів; представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до їх повноважень. Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членами піклувальної ради.

    4.5.4. Піклувальна рада має право: вносити на розгляд органів виконавчої влади, керівника загальноосвітнього закладу, загальних зборів, пропозицій щодо


    зміцнення матеріально-технічної бази, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної та лікувально- оздоровчої бази навчального закладу; стимулювати творчої праці педагогічних працівників, учнів; брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи навчального закладу, з метою сприяння їх вирішенню у встановленому порядку; створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять представники громадськості, педагогічного колективу, батьки.

    4.11. Директор навчального закладу: здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників; організовує навчально-виховний процес; забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, рівнем досягнень учнів у навчанні; відповідає за якість та ефективність роботи педагогічного колективу; забезпечує дотримання вимог охорони дитинства санітарно-гігієнічних та менше чотирьох раз на рік.

    4.12. У навчальному закладі можуть створюватися учнівські та вчительські громадські організації, що діють відповідно до законодавства України.

    V. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

     

    5.1. Матеріально-технічна база навчального закладу включа^ будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображене у балансі навчального закладу.

    5.2 Майно навчального закладу належить йому на правах власності, повного господарського віддання, або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і статуту навчального закладу та укладених ним угод.


    5.3 Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства користується землею. Іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

    5.4 Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна навчального закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, задані навчальному закладу внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними і фізичними особами, відшкодовується до чинного законодавства.

    5.5 Для забезпечення навчально-виховного процесу база навчального закладу складається із навчальних кабінетів, майстерень, слюсарної, токарної обслуговуючої праці, а також спортивного, актового, і читального залів, бібліотеки, архіву, радіоцентру, медичного, лінгафонного, комп'ютерного кабінетів, їдальні та буфету, теплиці, приміщення для інженерного-технічного, та навчально-допоміжного персоналу, кімнати психологічного розвантаження.

    5.6 Навчальний заклад має земельну ділянку, де розміщується спортивні та географічні майданчики, навчально-дослідна ділянка, зона відпочинку, господарські будівлі.

    5.7 Навчальний заклад має для учнів та педагогічних працівників (інтернат- гуртожиток).

     

     

     

     

     


    VI ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

    6.1. Фінансово-господарська діяльність навального закладу здійбнюється на основі йото кошторису.

    6.2. Джерелами формування кошторису навчального закладу є: шишіи засновника; кошти бюджету для державних та комунальних загальноосвітніх навчальних складів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі державних стандартів освіти; кошти фізичних і юридичних осіб; кошти, отримання за надання платних послуг; доходи від реалізації продукції навчально-виробничих майстерень, навчально- дослідних ділянок, підсобних господарств, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнань; кредитів банків для загальноосвітніх навчальних закладів, заснованих на приватній формі власності; благодійні внески фізичних і юридичних осіб.

    6.3. У навчальному закладі державної чи комунальної форм власності створюється фонд загального обов'язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб учнів за рахунок коштів засновників та бюджету в розмірі не менше трьох відсотків витрат на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел. Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку цього навчального закладу в установі банку і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором навчального закладу. Облік і використання коштів фонду загального обов'язкового навчання здійснюється цим навчальним закладом згідно з наказом директора, що видається на підставі рішення ради навчального


    закладу, відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством. Контроль за правильним використанням коштів фонду загального іогв'їзкового навчання здійснюють органи виконавчої влади або органи юозевого самоврядування, органи управління освітою.

     

    1. Навчальний заклад має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансування за рахунок власних задходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу.

    6.5. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в навчальному закладі зизначається законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані навчальні заклади. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснювати самостійно або через централізовану бухгалтерію.

    6.6. Звітність про діяльність загальноосвітнього навчального закладу встановлюється відповідно до законодавства.

    VII МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

    7.1 Навчальний заклад за наявності належної матеріально-технічної та спеціально- культурної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв'язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.


    7.2. Навчальний заклад має право на відповідне до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями інших країн.

    VIII КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

    8.1 Державний контроль за діяльністю навчального закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти.

    8.2 Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна Інспекція навчальних закладів, засновник..

    8.3 Основною формою державного контролю за діяльністю навчального закладу є атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку встановленому Міністерством освіти і науки України.

    8.4 У період між атестацією проводяться перевірки інспектування навчального закладу з питань пов'язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види цих перевірок визначаються залежно від стану навчального нізчально-виховної роботи, але не частіше 1 -2 разів на рік. Перевірки з де пов'язани з навчально-виховною діяльністю, проводяться його відповідно до законодавства.

     

     

     


    IX РЕОРГАНІЗАЦІЯ  АБО ЛІКВІДАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

    9.1Рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу приймає засновник.

    Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.

    Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду - ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

    З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління навчальним закладом.

    9.2Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно навчального закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

    9.3У випадку реорганізації права та зобов'язання навчального закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства.