Субота
27.04.2024
04:27
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті » педагогічний колектив

    Педрада партнерство

    Педагогіка партнерства

    Як виглядає партнерство? Яке воно на смак? Яке на запах? Яке на дотик?

    З такими питаннями зібрались педагоги школи на педраду за темою «Педагогіка партнерства як основа соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу».

    В доволі цікавій формі було проведено засідання . Педагоги заздалегідь розділилися на три творчі групи . Кожна з груп презентувала окреме питання та своє бачення партнерства.

    Група «Вчитель – учитель» (Ткачова А.Л., Труфаненко В.В. Сушко В.С.Караман І.В.)- презентувала питання партнерства між вчителями та класним керівником. Результатом їхньої презентації став колаж «Будиночок». «Камінчик» за «камінчиком» учасники збудували своє бачення розвитку партнерства між вчителем і учнем, основними учасниками партнерства.

    Група «Вчитель – учень» (Алєксєєва М.В. Атажанова Л.С. Домантович В.П.) виготовили лепбук, на якому яскраво було зображено форми і методи роботи на уроці. Учасники групи поділилися досвідом співпраці вчителя і учня. Запропонували нові види роботи на уроці та в позакласній роботі.

    • «Вчитель – батьки» ( КомаріцинаТ.П. Пономаренко Т.В.) створила колаж «Чоловичок», де поступово крок за кроком, рух за рухом показали форми і методи роботи з батьками , від традиційних до новітніх. Запропонували проведення нових заходів і дійові прийоми співпраці з батьківським колективом.

    Поділившись проблемами та здобутками з цього питання, педагоги впевнилися, що кожен учасник освітнього процесу – важливий елемент. І тільки рухаючись разом, всі елементи призводять до певного руху механіз.

     

     

     

     

    Категорія: педагогічний колектив | Додав: school1 (15.01.2019)
    Переглядів: 596 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar