Педагогіка партнерства
Як виглядає партнерство? Яке воно на смак? Яке на запах? Яке на дотик?
З такими питаннями зібрались педагоги школи на педраду за темою «Педагогіка партнерства як основа соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу».
В доволі цікавій формі було проведено засідання . Педагоги заздалегідь розділилися на три творчі групи . Кожна з груп презентувала окреме питання та своє бачення партнерства.
Група «Вчитель – учитель» (Ткачова А.Л., Труфаненко В.В. Сушко В.С.Караман І.В.)- презентувала питання партнерства між вчителями та класним керівником. Результатом їхньої презентації став колаж «Будиночок». «Камінчик» за «камінчиком» учасники збудували своє бачення розвитку партнерства між вчителем і учнем, основними учасниками партнерства.
Група «Вчитель – учень» (Алєксєєва М.В. Атажанова Л.С. Домантович В.П.) виготовили лепбук, на якому яскраво було зображено форми і методи роботи на уроці. Учасники групи поділилися досвідом співпраці вчителя і учня. Запропонували нові види роботи на уроці та в позакласній роботі.
- «Вчитель – батьки» ( КомаріцинаТ.П. Пономаренко Т.В.) створила колаж «Чоловичок», де поступово крок за кроком, рух за рухом показали форми і методи роботи з батьками , від традиційних до новітніх. Запропонували проведення нових заходів і дійові прийоми співпраці з батьківським колективом.
Поділившись проблемами та здобутками з цього питання, педагоги впевнилися, що кожен учасник освітнього процесу – важливий елемент. І тільки рухаючись разом, всі елементи призводять до певного руху механіз.
|