визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу та погоджувати їх із засновником;
визначати варіативну частину робочого навчального плану;
в установленому порядку розробляти та запроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
спільно з вищими навчальними закладами проводити науково-дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
використовувати різні форми морального та матеріального заохочування до учасників навчально-виховного процесу;
бути власником і розпорядником рухомого і не рухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;
утримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, спонсорів, юридичних і фізичних осіб;
залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;
розвивати власну матеріальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, профілактичних і культурних підрозділів.
1.12. У навчальному закладі створюються та функціонують: методичні об’єднання вчителів початкових класів та групи продовженого дня, суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, класних керівників.
1.13. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються районною лікарнею.
1.14. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами що укладено між ними.
ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|