2.13. У навчальному закладі визначено рівень навчальних досягнень відповідно до критерії оцінювання, ведеться тематичний облік знань. У 1 класі дається словесна характеристика знань учнів у навчанні. У 2 класі за рішенням педагогічної ради може вестись словесне оцінювання. У документі про світу відображається досягнення учнів у навчанні за рік та державну підсумкову атестацію.
2.14. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класними керівниками.
2.15. Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України.
2.16. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили І ступінь навчання здійснюються шляхом державної підсумкової атестації затвердженої документами про освіту.
2.17. Учням, які закінчили початкову школу видається табель успішності, учням, які закінчили основну школу – свідоцтво про базову середню освіту, по закінченні навчального закладу – атестат про повну загальну середню освіту.
2.18. За успіхи у навчанні встановлюються форми морального та матеріального заохочення.
ІІІ УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГОПРОЦЕСУ
3.1. Учасниками навчально-виховного процесу у закладі є: учні, керівники, педагогічні працівники, психологи, бібліотекарі, інші спеціалісти, батьки або особи, які їх замінюють.
3.2. Правила і обов’язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом.
3.3. Учні мають право:
на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;
|