6 жовтня 2018 року педагогічний колектив Новодмитрівської ЗОШ здійснили екскурсію до м.Нова Каховка з відвіданням Виноробного господарства Князя П.Н.Трубецького
23 березня вчителі Новодмитрівської школи ознайомились з досвідом роботи вчителя англійської мови Сіліної Аліни Анатоліївни з використання хмарних технологій на уроках англійської мови. Аліна Анатолівна запропонувала колегам сучасні додатки, які роблять використання інтерактивних продуктів на уроках доцільним і цікавим: хмарне сховище One Drive, хмарний сервіс Googlе Presentations, хмарний додаток Plickers. Вчителі на практиці мали змогу побачити переваги використання інтерактивних хмарних сервісів на уроках. Колеги зацікавились досвідом та планують використання технологій на своїх уроках.
Другого березня вчитель біології Караман І.В. запросила колег до відкритої педагогічної інтелектуальної лабораторії. Майстер – клас пройшов у формі квест – уроку, на якому вчитель поділилась напрацюваннями цікавих методів та прийомів : «Кластер», «Кубик Блума», «Корзина ідей».В кінці заняття кожен член педагогічного колективу вніс в особистий кейс планшет прийоми які візьме для використання.
22 лютого 2018 року у школі проведено круглий стіл з елементами тренінгу «Ділюсь досвідом», на якому вчителі презентували структуру і форму проведення свого інтегрованого уроку у 5 – 10 класах. Підсумком тренінгу став план проведення Дня інтеграції в школі, єдиною темою дня обрано тему «Екологія». Шкільним самоврядуванням планується проведення інтегрованих виховних заходів.
14.02.2018 проведено засідання методичного об’єднання вчителів природно-математичного циклу у формі воркшоп – творча майстерня «Інтегрований урок від теорії до практики». Пізнавальними та дієвими стали методи і вправи «Призначити зустріч», «Німа ілюстрація», та метод «Кроссенс».
За планом підготовки до педради 09.02.2018 року проведено семінар «Інтерактивний урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу», на якому педагоги розглянули форми організації інтегрованого уроку , вимоги та структуру проведення таких уроків. Вчителям запропоновано домашнє завдання підготувати та презентувати модель інтегрованого уроку .
08 лютого відбулося засідання Методичного об’єднання початкових класів темою якого було «Ранкові зустрічі» , яке пройшло у вигляді тренінгу. На засідання було запрошено завідуючу дитячого садка Серокулову А.В. і вихователя старшої групи Подосіннікову Т.В. .
Розпочався тренінг з кола «Компліментів і очікувань» , що допомогло створити дружню атмосферу і налаштувати контакт з оточуючими колегами.
Керівник МО Ткачова А.Л. розпочала тренінг з «Теоритичного блоку», в якому познайомила з методикою проведення «Ранкових зустрічей». Дуже цікаві і змістовні були виступи колег Пономаренко Т.В. і Домантович В.П. . Своїм досвідом у доповіді поділилась вихователь старшої групи Подосіннікова Т.В.
Методичним Об’єднанням було прийнято рішення з 19 лютого в 1,2 класі впроваджувати ранкові зустрічі.
31 січня в Новодмитрівській школі відбулася педагогічна рада з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію сім′ї і школи». Класні керівники презентували свої наробки щодо участі батьків у навчально-виховному процесі (Ткачова А.Л. класний керівник 3 класу, Кідалова Н.В. класний керівник 8 класу, Комарицина Т.П. класний керівник 10 класу). Домантович В.П. класний керівник 1 класу, Алєксєєва М.В. класний керівник 5 класу, Атажанова Л.С. класний керівник 9 класу провели моніторингові дослідження.
Рішенням педагогічної ради було вирішено започаткувати проведення «Ранкових зустрічей» для учнів 1, 2 класів; класних зборів батьками (5, 6 класи). Провести дні відкритих дверей у 8, 9, 10 класах.
24 лютого вчитель математики Гречана Лариса Петрівна представила колегам творчий звіт за міжатестаційний період, який пройшов у формі
« Методичного кафе» з елементами майстер - класу . Лариса Петрівна поділилася своїми методичними знахідками та провела заняття «творчої лабораторії» з вдосконалення практичних навичок учнів на уроках геометрії. Цікавими для колег були вправи на визначення рівня пам’яті ,а також практичні вправи, які дозволяють учням самостійно засвоїти складні математичні закони і поняття.