П`ятниця
29.03.2024
00:21
Категорії розділу
наше шкільне життя [97]
наші традиції [3]
наша гордість [28]
педагогічний колектив [36]
Виховуємо патріота України [34]
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ [3]
Накази про переведення та вибуття учнів. [33]
2016 - Рік англійскої мови [8]
Благодійна допомога [10]
Для учнів [42]
Для учнів
Прозорість та інформаційна відкритість закладу [52]
Замовлення підручників [12]
[ID:15]
Територія обслуговування та вакантні місця [14]
Освітня програма [25]
Зв’язки 3 ,громадськістю [4]
Дистанційне навчання [8]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Реклама
eTXT
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новодмитрівська ЗОШ
    Головна » Статті » Прозорість та інформаційна відкритість закладу

    У категорії матеріалів: 52
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу та погоджувати їх із засновником;

    визначати варіативну частину робочого навчального плану;

    в установленому порядку розробляти та запроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;

    спільно з вищими навчальними закладами проводити науково-дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

    використовувати різні форми морального та матеріального заохочування до учасників навчально-виховного процесу;

    бути власником і розпорядником рухомого і не рухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;

    утримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, спонсорів, юридичних і фізичних осіб;

    залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;

    розвивати власну матеріальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, профілактичних і культурних підрозділів.

    1.12. У навчальному закладі створюються та функціонують: методичні об’єднання вчителів початкових класів та групи продовженого дня, суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, класних керівників.

    1.13. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються районною лікарнею.

    1.14. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами що укладено між ними.

     

     

    ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

     

    Прозорість та інформаційна відкритість закладу | Переглядів: 251 | Додав: school1 | Дата: 17.01.2018 | Коментарі (0)

    2.1. Навчальний заклад планує свою роботу самостійно, відповідно до перспективного та річного планів роботи. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи навчального закладу, визначаються перспективи розвитку школи.

    План роботи школи затверджується радою школи.

    2.2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес є робочий навчальний план, що складається на основі Типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профільного навчання.

    Робочий навчальний план погоджується засіданням ради школи та головними спеціалістами відділу освіти та головою профспілкового комітету школи та затверджується начальником відділу освіти районної державної адміністрації. До додатку до навчального плану додаються розклад уроків, гурткової роботи та режим роботи школи.

    2.3. Відповідно до Закону України педагогічні працівники школи користуються підручниками, методичними посібниками, що мають гриф Міністерства освіти і науки України.

    2.4. Навчальний заклад здійснює навчально-виховний процес за формою навчання.

    2.5. Зарахування учнів до школи здійснюється за наказом директора школи на підставі особистої заяви батьків, копії свідоцтва про народження та медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти. У разі потреби учень може перейти до будь-якого навчального закладу протягом навчального року. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється за наявності особистої справи учнів та перерахованих вище документів.

    2.6. У школах І-ІІІ ступеня навчання при належності навчально-матеріальної бази та вразі потреби може створюватися група продовженого дня. Зарахування до групи продовженого дня і відрахування дітей із неї здійснюються за наказом директора школи на підставі заяви батьків. Режим роботи групи затверджується наказом.


    2.7. Структура навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлюється навчальним закладом в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом. Навчальні заняття розпочинаються першого вересня святом День знань і закінчуються не пізніше першого липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр – з 1 вересня по 24 грудня; ІІ семестр – з 10 січня по 27 травня. Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-3 класах, навчальних екскурсій та навчальної практики у 5-8,10 класах та державної підсумкової атестації випускників основної і старшої школи.

    2.8. Відволікання учнів від навчальних занять та інших видів діяльності забороняється.

    2.9. За погодженням з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації з урахуванням місцевих умов запроваджується графік канікул.

    2.10. Тривалість уроків у навчальному закладі становить у 1 класі – 35 хвилин, 2-4 класах – 40 хвилин, 5-11 класах – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням звіт повідними органами районної державної адміністрації та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

    2.11. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог погоджується головним санітарним лікарем та головою ПК школи та затверджується директором школи. Режим роботи школи затверджується. Крім різних форм обов’язкових занять проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

    2.12. Зміст, обсяг характер домашніх завдань з кожного предмета визначається вчителем відповідно до санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.


    2.13. У навчальному закладі визначено рівень навчальних досягнень відповідно до критерії оцінювання, ведеться тематичний облік знань. У 1 класі дається словесна характеристика знань учнів у навчанні. У 2 класі за рішенням педагогічної ради може вестись словесне оцінювання. У документі про світу відображається досягнення учнів у навчанні за рік та державну підсумкову атестацію.

    2.14. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класними керівниками.

    2.15. Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України.

    2.16. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили І ступінь навчання здійснюються шляхом державної підсумкової атестації затвердженої документами про освіту.

    2.17. Учням, які закінчили початкову школу видається табель успішності, учням, які закінчили основну школу – свідоцтво про базову середню освіту, по закінченні навчального закладу – атестат про повну загальну середню освіту.

    2.18. За успіхи у навчанні встановлюються форми морального та матеріального заохочення.

     

    ІІІ УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГОПРОЦЕСУ

     

    3.1. Учасниками навчально-виховного процесу у закладі є: учні, керівники, педагогічні працівники, психологи, бібліотекарі, інші спеціалісти, батьки або особи, які їх замінюють.

    3.2. Правила і обов’язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом.

    3.3. Учні мають право:

    на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;


    на ви користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно спортивно, базою навчального закладу;

    на доступ до інформації з усіх галузей знань;

    брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах;

    брати участь у роботі органів самоврядування;

    брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвіллю учнів;

    брати участь у добровільних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках.

    1. Учні зобов’язані:

    оволодівати знаннями, вміннями, практичними навиками, підвищувати загально культурний рівень;

    дотримуватись вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

    бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

    дотримуватися правил поведінки учнів, моральних та етичних норм;

    брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

    дотримуватись правил особистої гігієни.

    3.5. Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи: з високими моральними якостями, які мають відповідно педагогічну освіту і належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я який дозволяє виконувати професійні обов’язки.

    3.6. Призначення на посаду та звільнення на посаду педагогічних та інших працівників і інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами.

    3.7. Педагогічні працівники мають право на:

    захист професійної честі, гідності;

    самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи;


    участь в обговоренні та вирішенні питань в організації навчально-виховного процесу;

    проведення експериментальної та пошукової роботи;

    виявлення педагогічної ініціативи;

    участь в атестації вчителів;

    підвищення кваліфікації;

    участь у роботі органів самоврядування;

    на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.

    Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством.

    3.8. Педагогічні працівники зобов’язані:

    забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;

    сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей учнів. А також збереження їх здоров’я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;

    сприяти зростанню іміджу навчального закладу;

    настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки;

    виховувати повагу до батьків, жінки, людей старших за віком, народних традицій та звичаїв;

    готувати учнів до самостійного життя, злагоди між усіма народами;

    дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;

    захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

    запобігати та проводити роботу щодо не вживання алкоголю, наркотиків та інших шкідливих звичок;

    постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;

    виконувати статут навчального закладу і правила внутрішнього розпорядку;


    виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу та вищестоящих органів;

    брати участь у роботі педагогічної ради та формах методичної роботи.

    3.9. У навчальному закладі обов’язково проводиться атестація педагогічних працівників раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 20.08.1993 року №310, із змінами та доповненнями, затвердженими наказом Міністерства освіти України від 01.12.1998 року №419.

    3.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді звільняються з посади, роботи, відповідно до чинного законодавства.

    3.11. Батьки та особи, які їх замінюють мають право:

    обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів самоврядування школи;

    звертатися до органів управління освітою, керівника навчального закладу і органів самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

    брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу;

    на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування навчального закладу та у відповідних державних, судових органах;

    3.12. Батьки, та особи, які їх замінюють несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов’язані:

    забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;

    постійно дбати про фізичний стан здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;


    поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до вітчизни, сім’ї, держави та рідної мови, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;

    виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.

    3.13. Представники громадськості мають право:

    обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в навчальному закладі;

    керувати учнівськими об’єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;

    сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню

    навчального закладу; проводити консультації для педагогічних працівників;

    брати участь в організації навчально-виховного процесу.

    3.14. Представники громадськості зобов'язані;

    дотримуватися статуту навчального закладу;

    виконувати накази та розпорядження керівника навчального закладу;

    рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства;

    пропаганду вати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю.

    IV. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

    4.1. Управління навчальним закладом здійснюється його засновником. Безпосереднє керівництво навчальним закладом здійснює його директор. Директором може бути тільки громадянин України: який мав вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра; стаж педагогічної роботи не менше як 3 роки; Директор навчального закладу державної та комунальної форм власності та його заступники призначаються і звільняються з посади відповідним органом управління •світою, а приватного - власником (засновником). Призначення та звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.

    4.2. Вищим органом громадського самоврядування навчального закладу освіти є загальні збори колективу, що скликаються не менше одного разу на рік. Делегати загальних зборів з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій: працівників навчального закладу - зборами трудового колективу; •чнями навчального закладу ІІ—III


    ступеня - класними зборами; батьків, представників громадськості - класними батьківськими зборами; Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість делегатів: « від працівників навчального закладу, учнів, батьків і представників громадськості. Термін їх повноважень становить один рік. Загальні збори правочинні, якщо в їх роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рііксння приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів. Право скликати збори мають голова ради навчального закладу, учасники зборів, якщо за ве висловилось, не менше третини їх загальної кількості, директор навчального закладу, засновник. Загальні збори: обирають раду навчального закладу, її голову, встановлюють термін їх повноважень; заслуховують звіт директора і голови навчального закладу; розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності навчального закладу; затверджують основні напрямки вдосконалення навчально виховного процесу, розглядають інші найважливіші напрями діяльності навчального закладу; приймають рішення про стимулювання праці керівників таінших педагогічних працівників.

    4.3. У період між загальними зборами діє рада навчального закладу.

    4.4. Метою діяльності ради є: сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу, об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу; формування позитивного іміджу та демократичного стану управління навчальним закладом, розширення колегіальних форм управління навчальним закладом; підвищення ролі громадськості у вирішені питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

    4.3.2. Основними завданнями ради є: підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю громадськістю, з державними та приватними Інституціями; визначення стратегічних завдань, пріоритичних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховному процесу; формування навичок здорового способу життя; сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду; підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експернментальної роботи педагогів; сприяння організації дозвілля та оздоровлення дітей; підтримка громадських Ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної


    середньої освіти; стимулювання морального та матеріального заохочення учнів; сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей; зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та загальноосвітнім навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

    4.33. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів II- III ступенів навчання, батьків, громадськості. Представництво в раді й загальна її численність визначаються загальними зборами загальноосвітнього закладу. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами. На чергових зборах, виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.

    4.3.4. Рада навчального закладу діє на засадах: пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України; колегіальності ухвалення рішень, добровільності і рівноправності членства, гласності. Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами. Кількість засідань визначаєтеся їх доцільність, але має бути не менше чотирьох разів на навчальний рік. Засідання раді може скликатися її головою або з ініціативи директора навчального закладу, власника, а також членами ради. Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявністю на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівності кількості голосів вирішальним голос є голови ради. Рішення ради, до не суперечить чинному законодавству та Статуту навчального закладу, доводяться в 7-й денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб які їх замінюють, та громадськості. У разі незгоди адміністрації навчального закладу з рішенням ради створюється утоджувальна комісія, але розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадськості, адміністрації, іірофспілкового комітету навчального'закладу.

    4.3.5 Очолює раду навчального закладу голова, який обирається із складу ради. Голова ради може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники. Для вирішення поточних питань рада може